fredag 13 augusti 2010

Tillbax igen!

Jag har nu slutat mitt jobb som "datalärare" inom vuxenutbildningen och skall nu studera till lärare i grundskolan med inriktining svenska. Jag både arbetade och studerade heltid under några veckor i början av sommaren och bloggningen försvann helt ur mitt liv. Jag har nu skickat in mina "paper" i litteraturvetenskap. Bara hålla tummarna på att de blir godkända! :-)
Jag har läst "Harry Potter och hans världar" 7,5p och "Fantasy" 7,5p under sommaren. På måndag börjar jag med "Alternativ medicin" på Medlearn i två veckor innan lärarprogrammet kör igång. Jag kommer att fortsätta med min Jorden runt resa med Lyran under hösten.
Jag har flera recex. som ligger på hög som jag nu skall ta tag i att läsa.
Skall nu ut i bloggvärlden och kika lite och se vad som har hänt! :-)

Inga kommentarer: