måndag 13 juni 2011

Kan fortfarande inte kommentera vissa bloggar...

Så här skriver blogger: "We're investigating an issue which is preventing login and comment posting for some users, and hope to have a fix released shortly. Thanks..."

Detta skrevs den 24 maj, är det någon som vet någonting mer om det här?

Jag kan alltså inte kommentera andra som har blogger. Är det fler än jag som har dessa problem? Troligtvis så kan ni inte kommentera mitt inlägga ändå i så fall...

Funderade på om det är någon inställning jag missat...

Hoppas de fixar till det snart!

7 kommentarer:

Boktagen sa...

Jag har också hört fler som har det problemet, men har själv inga problem att kommentera. Hoppas det löser sig snart!

Maud/En bok om dagen sa...

Se till att du inte har kryssat i rutan som gör att du är ständigt inloggad - det ställde till problem för mig.

Cicci sa...

En bok om dagen: Var någonstans kryssar man i idet? Är det Google kontot?

Gunnar Deckare sa...

Jag har blogger och kommenterar alltså nu. Ge mig en feed-back på om det funkar är du snäll. Om Du inte kan kommentera i min blogg så maila till gunnarbild@hotmail.com.

Cicci sa...

Nu fungerar det igen! :-) Jag var tvungen att ta bort sk. "cookies" på min dator för att kunna kommentera. :-)

Emmas Bokhylla sa...

Inte jag heller,d et ar superskumt och valdigt irriterande!

Linda sa...

Hittade hit när jag försökte förstå varför jag inte kunde kommentera. Och att först logga ut på Bloggersidan och sen logga in när jag skulle kommentera gjorde tricket. Tack för tipset.