tisdag 1 mars 2011

Utlottning av deckare/kriminalare

Jag kommer varje månad resten av året att lotta ut en deckare/kriminalare i början på varje månad. Det kommer att vara pocketböcker, en del lästa andra olästa.
Jag har tidigare läst mycket deckare/kriminalare men vill inte längre läsa om brutala mord m.m. så varför inte lotta ut dem på min blogg?
Månadens bok som lottas ut är:

Adlibris kan ni läsa mer om vad boken handlar om.

Vill ni vara med i månadens utlottning? Det enda ni behöver göra är att skriva om utlottningen på er blogg och skicka en kommentar på inlägget med länken till er blogg. Vinnare utses på söndag den 6 mars.

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag vill tävla!

violen sa...

Jag vinner gärna Nesser, har läst väldigt lite av honom

http://violensboksida.bloggplatsen.se/2011/03/02/4742106-jag-vill-vinna/